Születési anyakönyvi kivonat
Oltási könyv
Személyi igazolvány
Lakcímkártya
TAJ kártya
Emberi Erőforrások Minisztere
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Paksi Deák Ferenc Általános Iskola
intézményvezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2022.augusztus 16 - 2027.augusztus 15-ig szól.
A munkavégzés helye:
Tolna megye, 7030 Paks, Tolnai út 19.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A köznevelési intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése, a fenntartó által rendelkezésre bocsátott eszközök tőle elvárható gondossággal való kezelése, a munkáltatói jogok gyakorlása, intézmény képviselete és döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet jogszabály nem utal más hatáskörébe.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, /egyetemi szintű végzettség és tanítói/tanári szakképzettség a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 33/C. §-ában foglaltakat is figyelembe véve,
- pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség,
- legalább négy év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló alkalmazás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket,
- az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmányok másolata,
- pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség meglétét igazoló oklevél másolata,
- a pályázó legalább négy év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlatát igazoló, munkáltató által kiállított dokumentum (munkáltatói igazolás munkakör, illetve óraadó esetén az ellátott szakos tanári feladatok feltüntetésével),
- 90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- a pályázó szakmai önéletrajza,
- a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez),
- a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához,
- a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata annak tudomásulvételéről, hogy sikeres pályázat esetén a megbízási jogkör gyakorlója által elektronikusan aláírt intézményvezetői megbízási okmány, illetve kinevezési dokumentum munkáltató általi kézbesítése elektronikus úton történik részére, és ehhez rendelkezik a biztonságos kézbesítési szolgáltatásra alkalmas tárhellyel (Ügyfélkapuval), vagy legkésőbb a pályázat elbírálásáig ilyen hozzáférést létesít.
- Hiánypótlásra a pályázat beadási határidejét követően nincs lehetőség.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2022. augusztus 16. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 1.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Brunnerné dr. Fandák Piroska főosztályvezető nyújt, a 74/795-217 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Emberi Erőforrások Minisztere címére történő megküldésével (Szekszárdi Tankerületi Központ 7100 Szekszárd, Arany János utca 23-25. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: TK/160/HR/105-3/2022 , valamint a beosztás megnevezését: Paksi Deák Ferenc Általános Iskola-intézményvezető.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatról az érintett nemzetiségi önkormányzat egyetértésének beszerzését követően az oktatásért felelős miniszter dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. június 28.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- https://deak.paks.hu/ - 2022. február 28.
- https://kk.gov.hu/szekszard - 2022. február 28.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázatot írásban, három azonos szövegű és mellékletű példányban (kettő lefűzött, bekötött és egy fűzés nélküli példányban), zárt borítékban kérjük megküldeni a Szekszárdi Tankerületi Központ címére(7100 Szekszárd, Arany János utca 23-25.). A borítékra írják rá "PÁLYÁZAT- Paksi Deák Ferenc Általános Iskola intézményvezetői beosztására".
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://kk.gov.hu/szekszard honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2022. február 28.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a munkáltató által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.
ÉVNYITÓ
Tanító állás 1.
A Szekszárdi Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Paksi Deák Ferenc Általános Iskola
általános iskolai tanító
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Tolna megye, 7030 Paks, Dózsa György út 91.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Általános iskolai tanítói feladatok ellátása a munkaköri leírás és a vonatkozó jogszabályok alapján.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013 (VIII. 30.) Korm.rendelet az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, általános iskolai tanító végzettség, szakképzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképes szakmai önéletrajz.
- Végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata.
- Aláírt hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez (1. sz. melléklet), valamint szükség esetén hozzájárulás az álláspályázat lezárását követő adatkezeléshez (2. sz. melléklet). Mindkét nyilatkozat elérhető a Szekszárdi Tankerületi Központ honlapján.
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kjt. 20.§ (1) bekezdés, valamint a (2d) és (2e) pontjában meghatározottak igazolására.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2021. augusztus 23. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. június 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pulainé Galambos Erika intézményvezető nyújt, a +36 30 352-6901 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Pulainé Galambos Erika intézményvezető részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. július 9.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- http://deak.paks.hu/
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázat kiírója fenntartja a pályázat visszavonásának vagy érvénytelenné nyilvánításának jogát. A pályázati kiírás nem minősül ajánlattételnek és kötelezettségvállalásnak.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a http://kk.gov.hu/szekszard honlapon szerezhet.
A Szekszárdi Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Paksi Deák Ferenc Általános Iskola
általános iskolai tanító
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Tolna megye, 7030 Paks, Dózsa György út 91.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Általános iskolai tanítói feladatok ellátása a munkaköri leírás és a vonatkozó jogszabályok alapján.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013 (VIII. 30.) Korm.rendelet az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, általános iskolai tanító végzettség, szakképzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképes szakmai önéletrajz.
- Végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata.
- Aláírt hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez (1. sz. melléklet), valamint szükség esetén hozzájárulás az álláspályázat lezárását követő adatkezeléshez (2. sz. melléklet). Mindkét nyilatkozat elérhető a Szekszárdi Tankerületi Központ honlapján.
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kjt. 20.§ (1) bekezdés, valamint a (2d) és (2e) pontjában meghatározottak igazolására.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2021. augusztus 23. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. június 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pulainé Galambos Erika intézményvezető nyújt, a +36 30 352-6901 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Pulainé Galambos Erika intézményvezető részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. július 9.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- http://deak.paks.hu/
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázat kiírója fenntartja a pályázat visszavonásának vagy érvénytelenné nyilvánításának jogát. A pályázati kiírás nem minősül ajánlattételnek és kötelezettségvállalásnak.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a http://kk.gov.hu/szekszard honlapon szerezhet.
Étkezést igénylő lap 2021 2022
Német nyelv és irodalom bemutatása
Beíratás 2021 - Tájékoztató szülőknek
--------------------------------------------------------------------------------
Üzenet tanulóinknak, szüleiknek!
Bemutatkozó kisfilmünk
Tisztelt Szülők!
Tájékoztatom Önöket, hogy a szeptember havi étkezési térítési díj befizetésének időpontja:
2020. október 12-én 800-1200 1230-1600
2020. október 13-án 800-1200 1230-1600
2020. október 14-én 800-1200 1230-1600
A befizetés helyszíne: POLGÁRMESTERI HIVATAL (ügyfélszolgálati iroda)
7030 Paks, Dózsa Gy. u. 55-61.
Tisztelettel:
Sztanó Miklósné
pénzügyi ügyintéző
75-830-595
Szülői tájékoztató étkezési térítési díj befizetéséről
Tisztelt Szülők!
Gyermekközösségbe csak egészséges gyermek jöhet!
Kérem, a járványhelyzetre való tekintettel ezt a szabályt fokozottan tartsák be!
Paks, 2020. szeptember 22.
Köszönettel: Pulainé Galambos Erika
intézményvezető
Szekszárdi Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Paksi Deák Ferenc Általános Iskola
biológia-földrajz szakos tanár
munkakör betöltésére.
Szekszárdi Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Paksi Deák Ferenc Általános Iskola
történelem szakos tanár-könyvtárostanár
munkakör betöltésére.
ÚTMUTATÓ A TANTERMEN KÍVÜLI, DIGITÁLIS MUNKARENDBEN VALÓ RÉSZVÉTEL SORÁN MEGVALÓSULÓ ADATKEZELÉSHEZ
Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!
Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik.
Jelen tájékoztató levelünk a 2020/2021. tanévre történő általános iskolai beiratkozással kapcsolatos fontos szülői feladatokat tartalmazza.
Kérjük, figyelmesen olvassa el!
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben gyermekét a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretné beíratni, akkor az intézmény felé csak a szándék megerősítése szükséges, ebben az esetben a beiratkozás automatikusan megtörténik. Amennyiben másik intézményt választanak, akkor kell benyújtani jelentkezési kérelmet a kiválasztott iskolába.
A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül, amelyet a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap elérhetőségen talál meg.
A beiratkozás szakaszai:
A beiratkozás két szakaszban történik:
1) A beiratkozás első szakaszában 2020. április 6. 0:00 óra és 2020. április 24. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők adhatják le beiratkozási kérelmeiket, akik
- nem állami fenntartású általános iskolába, vagy
- állami fenntartású, de körzettel nem rendelkező általános iskolába (sportiskola) kívánják gyermeküket beíratni.
A körzetes iskolák listáját a https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index oldalon találhatja meg.
2) A beiratkozás második szakaszában 2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők végezhetik el a beiratkozással kapcsolatos ügyintézésüket, akik gyermeküket:
- olyan körzettel rendelkező általános iskolába kívánják beíratni, amely azonban nem a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskola.
- a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába1. kívánják beíratni.
Minden tanuló 2020. április 28-án automatikusan felvételre kerül, aki nem nyert felvételt az első szakaszban, illetve nem adta be a jelentkezését más általános iskolába. Ebben a szakaszban szükséges megerősíteni azon gyermekek jelentkezését, akiket a szülők/törvényes képviselők a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretnének beíratni.
Tájékoztatásul jelezzük, hogy a gyermek automatikus felvétele a lakóhelye alapján körzetes általános iskolában létesül [az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata 2. d) pontja szerint]. Amennyiben Ön a lakóhelyétől eltérő tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába kívánja beíratni a gyermekét, kérem, hogy vegye fel a kapcsolatot az érintett általános iskolával.
1 Felhívom figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok [a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 50. § (6) bekezdése alkalmazásában a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (6) bekezdése] alapján életvitelszerű ott lakásnak minősül, ha a tanulónak a kötelező felvételt biztosító iskola körzetében van a lakóhelye, ennek hiányában a tartózkodási helye.
A beiratkozáshoz kapcsolódóan az alábbi dokumentumokra van szükség, melyeknek bemutatása a jelenlegi helyzetre tekintettel elegendő, ha csak a 2020/21-es tanév első napján történik meg.
- A gyermek nevére kiállított személyazonosságot igazoló hatósági igazolványokat (lakcímkártya)
- A gyermek nevére kiállított TAJ kártya
- Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról
- Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan
Az online felületen a gyermekek körzetes iskolába való beíratási szándékának megerősítése úgy történik, hogy a gyermek azonosításához szükséges adatok megadása után megjelölik az intézményt. Online jelentkezés esetén a felületre fel lehet tölteni a dokumentumok másolatát, személyes megjelenés esetén pedig kérjük bemutatni, illetve átadni az intézményi ügyintézőnek. A 7/2020. (III. 25.) EMMI határozat alapján az online beiratkozás esetén az eredeti iratok bemutatására a 2020/2021. tanév első napján kerül sor.
Az életvitelszerű ott lakásra és a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatokat elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén - az adatok megadását követően - az „Előnézet” ikonra kattintva tudja letölteni és aláírást követően fel tudja tölteni a rendszerbe. Személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a formanyomtatványokat az intézmény biztosítja.
Felhívjuk a figyelmet, hogy iskolánk esetében a második szakaszban van lehetőség a beiratkozás folyamatának ügyintézésére.
Amennyiben az elektronikus úton történő beiratkozás az Ön számára nem megoldható, a köznevelési intézmények lehetőséget biztosítanak a személyes ügyintézésre is. Tájékoztatjuk, hogy személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a járványügyi helyzettel összefüggésben bevezetett fokozott óvintézkedésekkel kell számolni.
Iskolánkban a jelentkezések személyes benyújtására csak időpont egyeztetésével van lehetőség!
Időpontot kérni Pulainé Galambos Erika intézményvezetőnél lehet a 30/3526901-es telefonszámon, hétfőtől – péntekig 8-12 óra között.
Felhívjuk figyelmét, hogy a két szakaszban történő beiratkozás során a második szakaszban csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét.
Tájékoztató a digitális munkarenddel kapcsolatos tudnivalókról
Tájékoztató a tanulók kiscsoportos felügyeletének megszervezéséről
Tájékoztató a gyermekétkeztetés igénybevételéről
Pályaválasztási szülői értekezlet
Tisztelt Szülők!
2019. október 9-én, szerdán 17 órai kezdettel a paksi és Paks környéki középiskolák képviselőinek meghívásával pályaválasztási szülői értekezletet tartunk a felső tagozaton, melyre szeretettel várjuk!
Szülői értekezletek a felső tagozaton |
Tisztelt Szülők! A felső tagozaton a fenti időpontokban tartják az osztályfőnökök a szülői értekezleteket:
|